Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65451
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМайстренко-Вакуленко, Юлія-
dc.date.accessioned2024-09-25T13:20:45Z-
dc.date.available2024-09-25T13:20:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМайстренко-Вакуленко Ю.В. Мистецтво генероване штучним інтелектом: Поп-арт ХХІ століття // Дизайн у просторі новітніх технологій: збірник тез доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ (квітень 2024 р.), М-во освіти і науки України, Національний авіаційний університет – Київ: НАУ, 2024. – C. 123-124uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65451-
dc.description1. Bejan, A. Time and Beauty: Why Times Flies and Beauty Never Dies. New Jersey : World Scientific Publishing Co.Pte.Ltd., 2022. 189 p. 2. Bolognini M. From Interactivity to Democracy. Towards a Post-Digital Generative Art. // Artmedia X, Proceedings, Paris, December 2008. URL: http://www.bolognini.org/lectures/amx.htm (дата доступу: 09.04.2024). 3. Moonie S. Mapping the Field: Lawrence Alloway’s Art Criticism-as-Information. Tate Papers. No. 16, 2011. URL: https://www.tate.org.uk/research/tate-papers/16/mapping-the-field-lawrence-alloway-art- criticism-as-information (дата доступу: 09.04.2024). 4. Pieters R.& Winiger S. Creative AI: On the Democratisation & Escalation of Creativity. // Medium. 2016. URL: https://medium.com/@creativeai/creativeai-9d4b2346faf3 (дата доступу: 09.04.2024). 5. Salemy, M. Our World: McLuhan’s Idea of Globalized Presence as the Prehistory of Computational Temporality. // Imaginations 8:3 (2017): Web (date accessed) 129-138. DOI: 10.17742/IMAGE.MA.8.3.9 6. Найден О. “Базарні килимки” // Народне мистецтво. 2001. No 1–2. С. 36–37.uk_UA
dc.description.abstractУ дослідженні йдеться про виявлення проблематики авторства візуального контенту, створеного користувачами у співпраці зі штучним інтелектом (ШІ), окреслення дихотомії аматор-професіонал у контексті використання можливостей ШІ. Переосмислено роль автора та глядача у процесі створення мистецького продукту в добу постмодернізму; визначено професіоналізм у мистецтві не як комплекс технічних навичок, як здатність до генерування нових, оригінальних актуальних у сучасному соціокультурному контексті ідей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseries;62-
dc.subjectтези доповідіuk_UA
dc.subjectмистецтво ХХІ століттяuk_UA
dc.subjectвізуальне мистецтвоuk_UA
dc.subjectцифрове мистецтвоuk_UA
dc.subjectгенеративне мистецтвоuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectпоп-артuk_UA
dc.subjectавторuk_UA
dc.titleМистецтво генероване штучним інтелектом: Поп-арт ХХІ століттяuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc7.038.51:004.8"20"(043.2)uk_UA
Располагается в коллекциях:2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
62.pdf406.09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.