Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65384
Title: Формально-технічні дисципліни як пропедевтика на кафедрі дизайну НАОМА
Authors: Тихонюк, Олена
Keywords: тези доповіді
формально-технічні дисципліни
пропедевтика
графічний дизайн
дизайн-освіта
форма
Issue Date: 2024
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Тихонюк О.В. Формально-технічні дисципліни як пропедевтика на кафедрі дизайну НАОМА // Дизайн у просторі новітніх технологій: збірник тез доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ (квітень 2024 р.), М-во освіти і науки України, Національний авіаційний університет – Київ: НАУ, 2024. – C. 65-66
Series/Report no.: ;33
Abstract: Графічний дизайн має власні потреби та методи професійного становлення, ці особливості потребують окремого аналізу та методичного впорядкування. Йдеться насамперед про так звані Формально-технічні навчальні дисципліни – тобто базові навички в дизайні. Доцільність вивчення дисциплін ФОРТЕХу в процесі професійної підготовки графічного дизайнера є основною темою.
Description: 1. Даниленко В. Дизайнерська освіта України у Європейському контексті / В. Даниленко // Вісник Львівської академії мистецтв. Спецвип. –– 1999. –––– С. 173––177. 2. Кашуба-Вольвач О. Д. Педагогічні програми з «Фортеху». Огляд авторських концепцій та їх аналіз / О. Д. Кашуба-Вольвач // Сучасне мистецтво: наук. зб. –– Харків, 2008. –– Вип. 5 –– С. 191––211. 3. Кашуба-Вольвач О. Д. Українська академія мистецтва. Кн. 1. Історія заснування (березень – грудень 1917). Хронологія подій. Документи: монографія / О. Д. Кашуба-Вольвач; Інститут проблем сучасного мистецтва НАМУ. — Київ : «Фенікс», 2014. — 223 с. 4. Фурса О. О. Сучасні принципи розвитку дизайн-освіти в Україні / О. О. Фурса // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . –– 2012. –– Вип. 63. –– С. 149-153. –– Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_63_30.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65384
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33.pdf440.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.