Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65302
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | КАРПЕНКО, Микола | - |
dc.contributor.author | ІВАНИШИН, Володимир | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-09T06:55:33Z | - |
dc.date.available | 2024-09-09T06:55:33Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | КАРПЕНКО М., ІВАНИШИН В. Концепція застосування програмного середовища Телеграм для покращення взаємодії зі здобувачами edubot. Дизайн у просторі новітніх технологій: збірник тез доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ (квітень 2024 р.), М-во освіти і науки України, Національний авіаційний університет – Київ: НАУ, 2024. – C. 11-12 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65302 | - |
dc.description | Рекомендовано до друку і розміщення на сайті Науково-методичною радою Факультету наземних споруд і аеродромів Національного авіаційного університету Протокол №4 від 12 квітня 2024 р. | uk_UA |
dc.description.abstract | Сучасні виклики суспільства, такі як воєнний стан і складні умови навчання, що не відповідають державним нормам (так як температура в приміщеннях та ін.), призводять до низької відвідуваності занять або унеможливлює його через загрозу життю і здоров’ю. Це стало підґрунтям для розробки концепції використання можливостей програмного середовище Telegram. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;6 | - |
dc.subject | Тези доповіді | uk_UA |
dc.subject | бот | uk_UA |
dc.subject | Telegram | uk_UA |
dc.subject | концепція | uk_UA |
dc.subject | програмне середовище | uk_UA |
dc.subject | взаємодія | uk_UA |
dc.title | Концепція застосування програмного середовища Телеграм для покращення взаємодії зі здобувачами edubot | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | 022+004.9 | uk_UA |
Appears in Collections: | 2024 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.