Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65135
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриймаченко, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorМихеєва, Тамара Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-08-12T07:47:51Z-
dc.date.available2024-08-12T07:47:51Z-
dc.date.issued2024-04-04-
dc.identifier.citationПриймаченко Т.В., Михеєва Т.О. Методи подолання синдрому недостатності уваги у дітей підліткового віку // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – К.: НАУ, 2024. – С.367-369uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65135-
dc.description1. Суковський Є. Гіперактивний розлад з дефіцитом уваги у дітей : порадник для батьків – Львів : Колесо, 2008. – 144 с. 2. Palmer E. D. An early description of ADHD (Inattention Subtype): Dr. Alexander Crichton and the "Mental Restlessness" (1798) / E. D. Palmer, S. Finger // Child Psychology and Psychiatry Reviews. – 6. – Р. 66-73. 3. Pressman L. J. Effects of family environment and parental psychopathology on impairment in ADHD / L. J. Pressman et al. // Journal of the American Academy of Child and Adolescent Psychiatry. – 45. – 2006. – Р. 346- 354.uk_UA
dc.description.abstractВпродовж багатьох років дослідники гіперактивний розлад розглядали лише з точки зору медицини і не враховували психічний аспект. Уперше з точки зори психології цей симптом було описано шотландським лікарем О. Кричтон, який охарактеризував даний розлад як вроджену хронічну незграбність, що призводить до розладів соціальної адаптації. Завдяки цьому було виявлено ще один напрямок, не лише медичний, а й психологічний [2].uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectсиндром недостатності увагиuk_UA
dc.subjectпідлітковий вікuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.titleМетоди подолання синдрому недостатності уваги у дітей підліткового вікуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc159.922.8-056.49(043.2)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Політ. Психологічний вимір професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Приймаченко-368-370.pdf295.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.