Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65130
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРусняк, Ольга Сергіївна-
dc.contributor.authorМихеєва, Тамара Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-08-12T07:45:38Z-
dc.date.available2024-08-12T07:45:38Z-
dc.date.issued2024-04-04-
dc.identifier.citationРусняк О.С., Михеєва Т.О. Медіаманіпуляція як основна модель сучасної ділової комунікації // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – К.: НАУ, 2024. – С.372-375uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65130-
dc.description1. Azzimonti, M., Fernandes, M. (2021). Social media networks, fake news, and polarization. Revised Edition. Cambridge: Working Paper. 24462. [Electronic resource]. Retrieved from http://www.nber.org/papers/w24462 2. Baake, D., Kornblum, S., Lauffer, J., Mikos, L., Thiele, G. (eds.) (1999). Hanbuch Mediaen: Medienkompetenz. Modelle und Projecte. Bonn: Budeszentrale fur Politishe Bilding, 308 p. 3. Bradshaw, S., Bailey, H., Howard, P.N. (2021). Industrialized Disinformation 2020. Global Inventory of Organized Social Media Manipulation. Oxford. 4.Balmas, M. (2012). When fake news becomes real: combined exposure to multiple news sources and political attitudes of inefficacy, alienation, and cynicism. Communication Research. 20(10): 1-25. doi: 10.1177/0093650212453600.uk_UA
dc.description.abstractТрадиційні медіа (друковані видання, преса, телебачення) з кожним роком втрачають свій вплив, а нові медіа навпаки наступають. Наприклад, за даними Mediascope, в 2019 році інтернет в Україні вперше перевершив телебачення за добовим охопленням: щодня онлайн виходили близько 75% жителів великих міст, а телевізор дивилися 70,4% (Azzimonti, M., Fernandes, M. 2021).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмедіаманіпуляціяuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectділова комунікаціяuk_UA
dc.subjectмедіаuk_UA
dc.titleМедіаманіпуляція як основна модель сучасної ділової комунікаціїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc005.582:316.772(043.2)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Політ. Психологічний вимір професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Русняк-373-376.pdf267.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.