Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65104
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШимон, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorШиненко, Микола Андрійович-
dc.contributor.authorКоваленко, Вікторія Миколаївна-
dc.contributor.authorShymon, Oleksandr Mykolayovych-
dc.contributor.authorShynenko, Mykola Andriyovych-
dc.contributor.authorKovalenko, Viktoriya Mykolayivna-
dc.date.accessioned2024-08-05T06:56:43Z-
dc.date.available2024-08-05T06:56:43Z-
dc.date.issued2023-09-25-
dc.identifier.citationШимон О.М., Шиненко М.А., Коваленко В.М. Особливості оцінювання результативності педагогічних досліджень в освітній практиці // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 10 листопада 2022 р. К.: НАУ, 2023. С.158-160.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65104-
dc.description1. Іванова С. М., Вакалюк Т.А., Мінтій І.С., Кільченко А.В. Інформаційно-цифрові технології як засоби оцінювання результативності науково-педагогічних досліджень. Вісник Національної академії педагогічних наук України. 2022. Том 4. № 1. https://doi.org/10.37472/v.naes.2022.4114. URL: https://visnyk.naps.gov.ua/ index.php/journal/article/view/266. https://lib.iitta.gov.ua/730935.uk_UA
dc.description.abstractУ публікації проаналізовано особливості оцінювання результативності педагогічних досліджень в освітньому просторі. Питання щодо об'єктивного оцінювання ефективності діяльності вчених, наукових установ і вишів тісно пов’язані з вибором системи критеріїв, якими визначається їх результативність. Розглянуто основні параметри та показники оцінювання ефективності дослідницької діяльності, що найчастіше використовуються в освітній практиці. Проведено стислий огляд основних бібліометричних індикаторів щодо оцінювання результативності педагогічних дослідженьuk_UA
dc.description.abstractThe publication analyzes the peculiarities of evaluating the effectiveness of pedagogical research in the educational space. Questions regarding the objective assessment of the effectiveness of the activities of scientists, scientific institutions and universities are closely related to the choice of a system of criteria used to determine their effectiveness. The main parameters and indicators for evaluating the effectiveness of research activity, which are most often used in educational practice, are considered. A brief review of the main bibliometric indicators for evaluating the effectiveness of pedagogical research was conducted.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectнауково-педагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectоцінювання результативності педагогічних дослідженьuk_UA
dc.subjectбібліометричні показникиuk_UA
dc.subjectscientific and pedagogical activityuk_UA
dc.subjectevaluation of the effectiveness of pedagogical researchuk_UA
dc.subjectbibliometric indicatorsuk_UA
dc.titleОсобливості оцінювання результативності педагогічних досліджень в освітній практиціuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of evaluating the effectiveness of pedagogical research in educational practiceuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc37.012:001.891-047.44(043.2)uk_UA
Appears in Collections:ХІІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 10 листопада 2022 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ММТ 2022 Шимон О.М., Шиненко М.А., Коваленко В.М.pdfТези доповіді339.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.