Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65104
Title: Особливості оцінювання результативності педагогічних досліджень в освітній практиці
Other Titles: Peculiarities of evaluating the effectiveness of pedagogical research in educational practice
Authors: Шимон, Олександр Миколайович
Шиненко, Микола Андрійович
Коваленко, Вікторія Миколаївна
Shymon, Oleksandr Mykolayovych
Shynenko, Mykola Andriyovych
Kovalenko, Viktoriya Mykolayivna
Keywords: науково-педагогічна діяльність
оцінювання результативності педагогічних досліджень
бібліометричні показники
scientific and pedagogical activity
evaluation of the effectiveness of pedagogical research
bibliometric indicators
Issue Date: 25-Sep-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Шимон О.М., Шиненко М.А., Коваленко В.М. Особливості оцінювання результативності педагогічних досліджень в освітній практиці // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 10 листопада 2022 р. К.: НАУ, 2023. С.158-160.
Abstract: У публікації проаналізовано особливості оцінювання результативності педагогічних досліджень в освітньому просторі. Питання щодо об'єктивного оцінювання ефективності діяльності вчених, наукових установ і вишів тісно пов’язані з вибором системи критеріїв, якими визначається їх результативність. Розглянуто основні параметри та показники оцінювання ефективності дослідницької діяльності, що найчастіше використовуються в освітній практиці. Проведено стислий огляд основних бібліометричних індикаторів щодо оцінювання результативності педагогічних досліджень
The publication analyzes the peculiarities of evaluating the effectiveness of pedagogical research in the educational space. Questions regarding the objective assessment of the effectiveness of the activities of scientists, scientific institutions and universities are closely related to the choice of a system of criteria used to determine their effectiveness. The main parameters and indicators for evaluating the effectiveness of research activity, which are most often used in educational practice, are considered. A brief review of the main bibliometric indicators for evaluating the effectiveness of pedagogical research was conducted.
Description: 1. Іванова С. М., Вакалюк Т.А., Мінтій І.С., Кільченко А.В. Інформаційно-цифрові технології як засоби оцінювання результативності науково-педагогічних досліджень. Вісник Національної академії педагогічних наук України. 2022. Том 4. № 1. https://doi.org/10.37472/v.naes.2022.4114. URL: https://visnyk.naps.gov.ua/ index.php/journal/article/view/266. https://lib.iitta.gov.ua/730935.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65104
Appears in Collections:ХІІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 10 листопада 2022 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ММТ 2022 Шимон О.М., Шиненко М.А., Коваленко В.М.pdfТези доповіді339.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.