Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65070
Title: Дизайн навчального досвіду як новітня концепція в сфері цифрового навчання
Other Titles: Learning experience design as a new concept in the field of digital learning
Authors: Стрєлова, Надія Ігорівна
Strielova, Nadiya Ihorivna
Keywords: педагогічний дизайн
LX дизайн
комп'ютеризація
онлайн-навчання
методологія
pedagogical design
LX design
computerization
online learning
methodology
Issue Date: 25-Sep-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Стрєлова Н.І. Дизайн навчального досвіду як новітня концепція в сфері цифрового навчання // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 10 листопада 2022 р. К.: НАУ, 2023. С.138-140.
Abstract: Сучасний світ онлайн-навчання потребує якісно нових підходів до організації процесу та забезпечення його навчальними матеріалами з урахуванням освітніх особливостей кожного учасника освітнього процесу. Розробка дизайну навчального досвіду – це підхід до розроблення контенту електронного навчання, який орієнтований на учня та створюється через призму емоцій і зв’язку. У роботі розглянута новітня методологія створення навчальних матеріалів та підходу до навчання, яка має за мету задовольнити індивідуальні потреби користувача педагогічного середовища.
Modern online education requires qualitatively new approaches to the organization of the process and providing it with educational materials, taking into account the educational characteristics of each participant in the educational process. Learning experience design is an approach to developing e-learning content that is learner-centered and created through the lens of emotion and connection. The work examines the newest methodology for creating educational materials and an approach to learning, which aims to meet the individual needs of the user of the pedagogical environment.
Description: 1. Беспарточна О. І., Поясок Т. Б. Організація педагогічної взаємодії учасників освітнього процесу в комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу вищої освіти. Інформаційні технології та засоби навчання, 2018, Том 67, № 5. – Київ, С. 199-212. 2. Терещук Г. В. Навчальний процес у вищому закладі педагогічної освіти в контексті інноваційних змін. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. 2014. № 3. С. 115-120. 3. Ващенко Л. Інноваційне середовище післядипломної педагогічної освіти Післядипломна освіта. 2012. No 1. С. 37–40. 4. Hannafin, M. J. (1989). Interaction strategiesandernerging instructional technologies: Psychological perspperspectives. Canadian Journal of Educational Communication, 18(3), 167-179.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65070
Appears in Collections:ХІІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 10 листопада 2022 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ММТ 2022 Стрєлова Н.І.pdfТези доповіді291.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.