Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65064
Назва: Айдентика в дизайні інтер`єрів компанії колекційних іграшок
Автори: Караут, Олександра Павлівна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
айдентика
бренд
комерція
індивідуальність
унікальність
Дата публікації: 2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Караут О.П. Айдентика в дизайні інтер`єрів компанії колекційних іграшок. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Дизайн". – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 66 с.
Короткий огляд (реферат): Будь-яке місце, де люди взаємодіють з брендом, будь то офіс чи магазин, справляє на них певний вплив. Таким чином, за допомогою брендування інтер’єру можливо використовувати фізичний простір, щоб донести повідомлення про компанію, що стоїть за ним. Розкриття потенціалу айдентики бренду і можливостей використання її в оформлені інтер’єру допоможе в створенні простору, що буде підвищувати якість продукції і інтерес відвідувачів. Основним завданням проєктування є створення простору, насиченого змістом айдентики дизайнерських іграшок, щоб спонукати цікавість аудиторії до дослідження і впізнання українського мистецтва в дизайні.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: старший викладач Новік Ганна Володимирівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65064
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Караут Олександра Павлівна.pdf11.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.