Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65020
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗатишна, Марія Володимирівна-
dc.contributor.authorМихеєва, Тамара Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-08-02T11:29:49Z-
dc.date.available2024-08-02T11:29:49Z-
dc.date.issued2024-04-04-
dc.identifier.citationЗатишна М.В., Михеєва Т.О. Булінг як актуальна соціально-педагогічна проблема // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – К.: НАУ, 2024. – С.331-333uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65020-
dc.description1.Булінг як актуальна соціально-педагогічна проблема / І. Сидорук // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - No 1 (302) : Серія "Педагогічні науки". - С. 169- 173. 2. Булінг як соціально-педагогічна проблема та шляхи її вирішення [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://kipt.sumdu.edu.ua/en/k2- listing/item/188-булінг-яксоціально-педагогічна-проблема-та-шляхи-її вирішення.html. 3. Король А. Причини та наслідки явища булінгу /А. Король // Відновне правосуддя в Україні. – 2009. – No 1– 2 (13). – С. 84–93. 4. Шкільний булінг як актуальна педагогічна проблема сьогодення / Н.В. Лалак, В. Пеняк // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - 1(26). - С. 132-136uk_UA
dc.description.abstractБулінг, або систематичне та навмисне притискання та агресія, стає надзвичайно актуальною соціально-педагогічною проблемою у сучасних закладах освіти та суспільстві в цілому. Це явище може проявлятися в різних формах, таких як фізичне, вербальне, соціальне цькування та кібербулінг, завдаючи серйозних негативних наслідків для жертв булінгу, знижуючи їхню самооцінку та впливаючи на соціальну адаптацію. Водночас, це викликає необхідність активного втручання педагогічних установ, щоб виробити ефективні стратегії протидії булінгу, створюючи безпечне та підтримуюче середовище для учнів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectбулінгuk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічна проблемаuk_UA
dc.subjectпрофілактикаuk_UA
dc.subjectшколаuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.titleБулінг як актуальна соціально-педагогічна проблемаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc179.3:364.63(043.2)uk_UA
Располагается в коллекциях:Політ. Психологічний вимір професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Затишна-332-334.pdf261.21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.