Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64713
Title: Розробка стратегії просування освітніх послуг айті-школи для підлітків "IT SCHOOL GO-MOTHER" в соціальних мережах
Authors: Семенова, Поліна Максимівна
Keywords: кваліфікаційна робота
стратегія
рекламна кампанія
бренд
цільова аудиторія
соціальні мережі
Issue Date: 2024
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Семенова П. М. Розробка стратегії просування освітніх послуг айті-школи для підлітків "IT SCHOOL GO-MOTHER" в соціальних мережах. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика", ОПП "Реклама і зв'язки з громадськістю" - Національний авіаційний університет. - Київ. 2024. - 63с.
Abstract: Добре розроблена стратегія є основою будь-якої успішної кампанії в соціальних мережах. Надійна присутність у соціальних мережах має вирішальне значення для створення та підтримки сильної ідентичності бренду. Для GoMother стратегія повинна бути багатогранною, враховувати унікальні потреби та вподобання як підлітків, так і їхніх батьків. Для підлітків контент має бути цікавим, захоплюючим і зрозумілим. Інтерактивні елементи, такі як вікторини, опитування та завдання, можуть підвищити зацікавленість і зробити навчання більш приємним. Демонстрація учнівських проєктів і досягнень також може надихнути і мотивувати їх.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарію університету". Керівник кваліфікаційної роботи: кандидатка історичних наук Кулинич О. І.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64713
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2024_061_СеменоваПМ.pdfКваліфікаційна робота2.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.