Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64711
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРудюк, Ангеліна Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-07-09T13:06:08Z-
dc.date.available2024-07-09T13:06:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРудюк А.В. Інноваційні підходи до просування косметичного бренду у соціальних мережах. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика", ОПП "Реклама і зв'язки з громадськістю" - Національний авіаційний університет. - Київ. 2024. - 56с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64711-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарію університету". Керівник кваліфікаційної роботи: Стельмашов А. К.uk_UA
dc.description.abstractОскільки у сучасному світі одним із найвигідніших способів просування є SMM, важливо дослідити, які саме методи дають найкращі результати. У кожній сфері є власні особливості та тренди, тому в косметологічній сфері потрібно їх дослідити.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectконтентuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.titleІнноваційні підходи до просування косметичного бренду у соціальних мережахuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2024_061_Рудюк А.В.pdfКваліфікаційна робота14.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.