Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64711
Назва: Інноваційні підходи до просування косметичного бренду у соціальних мережах
Автори: Рудюк, Ангеліна Вікторівна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
інновації
бренд
контент
цільова аудиторія
соціальні мережі
Дата публікації: 2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Рудюк А.В. Інноваційні підходи до просування косметичного бренду у соціальних мережах. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика", ОПП "Реклама і зв'язки з громадськістю" - Національний авіаційний університет. - Київ. 2024. - 56с.
Короткий огляд (реферат): Оскільки у сучасному світі одним із найвигідніших способів просування є SMM, важливо дослідити, які саме методи дають найкращі результати. У кожній сфері є власні особливості та тренди, тому в косметологічній сфері потрібно їх дослідити.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарію університету". Керівник кваліфікаційної роботи: Стельмашов А. К.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64711
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2024_061_Рудюк А.В.pdfКваліфікаційна робота14.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.