Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64710
Title: Розробка піар-стратегії просування послуг медичного закладу в соціальних мережах
Authors: Панченко, Софія Олексіївна
Keywords: кваліфікаційна робота
реклама
просування
соціальні мережі
стратегія
бренд
Issue Date: 2024
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Панченко С. О. Розробка піар-стратегії просування послуг медичного закладу в соціальних мережах. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика", ОПП "Реклама і зв'язки з громадськістю" - Національний авіаційний університет. - Київ. 2024. - 74с.
Abstract: Піар-стратегія – це повна карта дій бренду чи компанії, що включає завдання, цілі, цільові аудиторії, ключі взаємодій з аудиторіями, аналіз медіаполя, дослідження конкурентів та ринку. Конкуренція серед медичних закладів зростає, і вони все частіше використовують маркетингові стратегії для залучення клієнтів. Відповідно, розробка ефективної піар-стратегії в соціальних мережах може стати ключовим чинником успіху. Сучасний світ з новим поколінням активно слідкують за репутацією віх бізнесів, компаній чи інфлюенсерів, тому особливо важливо для медичних закладів мати позитивну репутацію та високий рівень довіри серед пацієнтів. Соціальні мережі можуть бути використані для побудови цієї репутації, шляхом публікації корисного контенту, відгуків клієнтів та взаємодії з аудиторією.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарію університету". Керівник кваліфікаційної роботи: кандидатка історичних наук Кулинич О. І.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64710
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2024_061_Панченко С.О..pdfКваліфікаційна робота5.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.