Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64708
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНестерова, Надія Ігорівна-
dc.date.accessioned2024-07-09T13:04:40Z-
dc.date.available2024-07-09T13:04:40Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНестерова Н. І. Стратегія просування соціального підприємства "Вільна нитка" у соціальних мережах. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика", ОПП "Реклама і зв'язки з громадськістю" - Національний авіаційний університет. - Київ. 2024. - 61с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64708-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарію університету". Керівник кваліфікаційної роботи: Стельмашов А. К.uk_UA
dc.description.abstractДля соціального підприємства важливо транслювати свою діяльність в Інтернеті, а соціальні мережі можуть стати ефективним інструментом та зручною платформою для залучення аудиторії та комунікації з нею. Зокрема інстаграм є однією з найпопулярніших платформ для візуального контенту, де можна просувати місію та цінності, привертаючи увагу до соціальних проблем, наприклад, домашнього насильства. Таким чином, показувати свою важливу роль у їх вирішенні та встановлювати двосторонню комунікацію з читачами та клієнтами, підвищувати лояльність та взаєморозуміння. Відповідно до цього створення ефективної SMM-стратегії для соціального підприємства в інстаграм є дуже важливим для досягнення ефективності.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectсоціальний проєктuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.titleСтратегія просування соціального підприємства "Вільна нитка" у соціальних мережахuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФМВ_2024_061_НестероваНІ.pdfКваліфікаційна робота1.64 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.