Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64592
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бесараб, Анастасія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Проскурка, Наталія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-05T11:28:31Z | - |
dc.date.available | 2024-07-05T11:28:31Z | - |
dc.date.issued | 2024-04-04 | - |
dc.identifier.citation | Бесараб А.В., Проскурка Н.М. Емоційний інтелект як чинник розвитку життєстійкості студентів-психологів під час воєнного стану // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 02-05 квітня 2024 р.) / [ред. кол.: Н.І.Мельник, А.М.Кокарєва та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2024. – С.301-303 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64592 | - |
dc.description | 1. Гоулман, Д. (2019). Емоційнийінтелект (С. Л. Гумецька, Пер.). Vivat 2. Maddi S. R. Hardiness Training at Illinois Bell Telephone // Health promotion evaluation / J.R Opatz (Ed.). Stevens Point (WI): National Wellness Institute, 1987. 3. Циганчук, Т. В.Емоційний інтелект в структурі стресостійкості студентів.Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія «Психологічні науки», 2, 2017. 4. Bar-on, R. (1997). The Emotional Intelligence Inventory (EQ-i): Technical Manual. Multi-Health Systems. 5. Mayer, J. D., &Salovey, P. (1997). What is emotional intelligence? In P. Salovey, & D. J. Sluyter (Eds.), Emotional development and emotional intelligence: Educational implications (pp. 3–31). Basic Books. | uk_UA |
dc.description.abstract | Студентська молодь стикається з різними викликами, які потребують адаптації та відповідальності. Саме тому студентський період найбільш сприятливий для формування життєстійкості, однак війна та її негативний вплив на особистість є джерелом зниження життєстійкості. Саме тому даний феномен дуже актуальний та потребує вивчення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | емоційний інтелект | uk_UA |
dc.subject | життєстійкість | uk_UA |
dc.subject | студенти-психологи | uk_UA |
dc.subject | воєнний стан | uk_UA |
dc.subject | чинник | uk_UA |
dc.title | Емоційний інтелект як чинник розвитку життєстійкості студентів-психологів під час воєнного стану | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | 159.9(043.2) | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Політ. Психологічний вимір професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бесараб-302-304.pdf | 282.78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.