Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64314
Назва: Інноваційний маркетинг в діяльності туристичного оператора «Альф»
Автори: Пасічник, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: дипломна робота
туризм
маркетинг
маркетинг в туризмі
інноваційний маркетинг
туроператор
Дата публікації: тра-2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Пасічник Т.М. Інноваційний маркетинг в діяльності туристичного оператора «Альф». - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм і рекреація". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2024. - 70 с.
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота є розробкою нового туристичного продукту та визначення інноваційних інструментів його просування. В рамках дипломної роботи вивчено теоретичні основи інноваційного маркетингу та проаналізовано особливості процесу розробки туристичних продуктів. Досліджено інноваційні інструменти впровадження туристичного продукту. Надано комплексну характеристику туроператора «Альф», включаючи асортиментну політику та інноваційні інструменти впровадження турпродукту. Розроблено новий туристичний продукт.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к. геогр. н., доц. Мархонос Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64314
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2024_242_Б_Пасічник Тетяна.pdf2.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.