Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63399
Назва: | Еvaluation of students' mathematics academic achievements in the conditions of distance learning during the war: problems and recommendations |
Інші назви: | Оцінювання навчальних досягнень студентів з математики в умовах дистанційного навчання під час війни: проблеми та рекомендації |
Автори: | Kudzinovska, Inna Pavlivna Trofymenko, Viktoriya Igorivna Кудзіновська, Інна Павлівна Трофименко, Вікторія Ігорівна |
Ключові слова: | distance education mathematical disciplines synchronous and asynchronous modes of classes information technology дистанційна освіта математичні дисципліни синхронний та асинхронний режими проведення занять інформаційні технології |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | International Publishing / Międzynarodowe Wydawnictwo |
Бібліографічний опис: | Kudzinovska I.P., Trofymenko V.I. Еvaluation of students' mathematics academic achievements in the conditions of distance learning during the war: problems and recommendations // European Humanities Studies: State and Society. Issue 4, 2022. (Poland – Ukraine). P. 125-139. |
Короткий огляд (реферат): | The article analyzes the peculiarities of conducting classes in mathematical disciplines in institutions of higher education under martial law. The advantages and disadvantages of synchronous and asynchronous modes of conducting classes are considered, suggestions are made regarding their combination in the educational process, as well as regarding the use of software and technical means of learning and the features and methods of evaluating educational achievements of students. У статті проаналізовано особливості проведення занять з математичних дисциплін у закладах вищої освіти в умовах воєнного стану. Розглянуто переваги та недоліки синхронного та асинхронного режимів проведення занять, подано пропозиції щодо їх поєднання у освітньому процесі, а також щодо використання програмних і технічних засобів навчання та особливостей і методик оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти. |
Опис: | 1. Закон України “Про вищу освіту” [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text. 2. Кудзіновська І., Трофименко В. Використання візуальних технічних засобів для дистанційного навчання математичних дисциплін // Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХІI: Якісні дослідження для покращення життя людини: XIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 22 квітня 2022 р.: тези доп. – Конін – Ужгород – Перемишль: Посвіт, 2022. – С. 59-61. 3. Вембер В.П., Бучинська Д.Л. Сучасні типи навчального відео та особливості їх використання у навчальному процесі // Освітологічний дискурс, 2016, № 1 (13). С. 19-29. 4. Новицька Л., Левчук О. Тести як ефективний інструмент контролю знань студентів в процесі вивчення вищої математики // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». Зб. наук. праць, випуск 1 (42). 2018. – С. 164-167. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63399 |
ISSN: | 2450-6486 |
DOI: | 10.38014/ehs-ss.2022.4.09 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри вищої математики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття В умовах воєнного стану.pdf | Оцінювання в умовах воєнного стану | 730.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.