Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63333
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГолюк, Інна Леонідівна-
dc.date.accessioned2024-05-01T10:53:40Z-
dc.date.available2024-05-01T10:53:40Z-
dc.date.issued2023-12-08-
dc.identifier.citationГолюк І.Л. Медіапропаганда як об’єкт філософії комунікації. – Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спеціальності «Філософія».- НАУ. Київ. 2023 р. - 83 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63333-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Магистр», галузь знань: 03 Гуманітарні науки, спеціальність 033 «Філософія», освітньо-професійна програма «Філософія комунікації». Керівник: доктор філософських наук, професор Дротянко Любов Григорівнаuk_UA
dc.description.abstractМета кваліфікаційної роботи полягає в окресленні особливостей медіапропаганди як обʼєкта філософії комунікації. У роботі виявлено культурно-історичні витоки медіапропаганди і продемонстровано її тісний зв’язок із розвитком комунікаційних технологій та засобів масової інформації. Розглянуто трансформацію пропаганди на різних історичних етапах розвитку соціуму. Уточнено понятійно-термінологічний апарат дослідження: «комунікація», «пропаганда», «медіапропаганда» та інші. Окреслено логіко-методологічні засади дослідження медіапропаганди в контексті філософії комунікації. Розглянуто можливості застосування міждисциплінарної методології до дослідження феномену медіапропаганди. Проаналізовано характерні риси мови сучасної медіапропаганди. Визначено основні комунікативні функції медіапропаганди: інформування, ідеологічний та ціннісний вплив, мобілізація, дезінформація та маніпуляція громадською думкою.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectфілософія комунікаціїuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectмедiйна культураuk_UA
dc.subjectмедіаuk_UA
dc.subjectмедіапростірuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectмедіапропагандаuk_UA
dc.subjectкомунікативний процесuk_UA
dc.titleМедіапропаганда як об’єкт філософії комунікаціїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КР_Голюк.pdf561.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.