Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63326
Title: Мережева система в багатокористувацьких онлайн іграх
Other Titles: The network system in multiplayer online games
Authors: Голобородько, Владислав Сергійович
Holoborodko, Vladyslav
Keywords: кваліфікаційна робота
qualifying work
дипломна робота
graduate work
мережева система
network system
комп’ютерна гра
computer game
мова програмування
a programming language
Issue Date: Dec-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Голобородько В. С. Мережева система в багатокористувацьких онлайн іграх. - Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Інженерія програмного забезпечення». - Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 104 с
Abstract: Сучасна ігрова індустрія відзначається стрімким ростом популярності багатокористувацьких онлайн ігор. Гра Fortnite від Epic Games яка розроблена за допомогою двигуна Unreal Engine у 2023 році встановила новий рекорд по онлайну – у грі одномоментно знаходилось 3.9 мільйонів користувачів, а кількість активних користувачів 45 мільйонів. Цей феномен відкриває перед розробниками ігор безмежні можливості для створення захопливих інтерактивних віртуальних світів, де гравці з усього світу можуть взаємодіяти, спільно змагатися та спілкуватися в реальному часі. Однак для досягнення успіху в цій області необхідно мати глибоке розуміння та володіти навичками розробки багатокористувацьких ігор. Ця магістерська робота присвячена вивченню та аналізу мережевої системи в багатокористувацьких онлайн іграх, розроблених з використанням потужного інструменту для геймдеву - Unreal Engine. Мета даного дослідження полягає в розкритті ключових аспектів створення мережевих ігор у середовищі Unreal Engine, а також в оцінці їхнього впливу на якість та функціональність багатокористувацьких ігор. Проаналізувати основні принципи створення клієнт-серверної архітектури, розглянути різні протоколи та технології, які можна використовувати в Unreal Engine для мережевої взаємодії гравців, і розібрати найкращі практики створення стабільних та ефективних багатокористувацьких ігор. Для зручності використання усіх рішень було обрано створити власний плагін з усіма налаштуваннями, який можна додати до будь-якого проєкту Unreal Engine, щоб легко перетворити його на онлайн багатокористувацьку гру. Об’єкт дослідження – мережева система в багатокористувацьких онлайн іграх Мета дипломної роботи – дослідження існуючих мережевих систем, аналіз ігрових двигунів, методів компенсації затримки, створення власного плагіну для перетворення однокористувацької гри на багатокористувацьку онлайн гру, створення гри за жанром онлайн шутеру Метод дослідження – ігровий двигун Unreal Engine 5, комп’ютерна гра
The modern game industry is marked by the rapid growth in popularity of multiplayer online games. The game Fortnite from Epic Games, which was developed using the Unreal Engine, set a new online record in 2023 - the game had 3.9 million users at one time, and the number of active users was 45 million. This phenomenon opens up endless possibilities for game developers to create exciting interactive virtual worlds where players from all over the world can interact, compete together and communicate in real time. However, in order to succeed in this area, you need to have a deep understanding and skills in developing multiplayer games. This master's thesis is devoted to the study and analysis of the network system in multiplayer online games developed using a powerful tool for game development - Unreal Engine. The purpose of this study is to reveal the key aspects of creating network games in the Unreal Engine environment, as well as to evaluate their impact on the quality and functionality of multiplayer games. Analyze the basic principles of creating a client-server architecture, consider the various protocols and technologies that can be used in Unreal Engine for networked interaction of players, and analyze the best practices for creating stable and efficient multiplayer games. For the ease of use of all solutions, it was chosen to create a custom plugin with all the settings that can be added to any Unreal Engine project to easily turn it into an online multiplayer game. The object of research is a network system in multiplayer online games The purpose of the thesis is to research existing network systems, analyze game engines, delay compensation methods, create your own plug-in to convert a single-player game into a multiplayer online game, create a game based on the online shooter genre The research method is the Unreal Engine 5 game engine, a computer game
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проєкту: к.т.н. доцент Терещенко Лідія Юріївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63326
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри інженерії програмного забезпечення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФКПІ_2023_121_ГолобородькоВС.pdf4.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.