Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63311
Название: Програмний ігровий додаток сценаріїв дій в критичних ситуаціях з інтелектуальними технологіями в середовищі Unity
Другие названия: Software game application for action scenarios in critical situations with intelligent technologies in Unity engine
Авторы: Свідло, Єлизавета Костянтинівна
Svydlo, Yelyzaveta
Ключевые слова: кваліфікаційна робота
qualifying work
дипломна робота
graduate work
персональний комп’ютер
personal computer
операційна система
operating system
віртуальна реальність
virtual reality
Дата публикации: дек-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Свідло Є. К. Програмний ігровий додаток сценаріїв дій в критичних ситуаціях з інтелектуальними технологіями в середовищі Unity. - Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Інженерія програмного забезпечення». - Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 121 с.
Краткий осмотр (реферат): Відеоігри слугують платформою для розвитку когнітивних навичок людини, впливаючи на різні відповідні підкатегорії когнітивного. Доведено, що навчання за допомогою відеоігор покращує такі розумові навички, як сприйняття, контроль уваги та прийняття рішень. Серед різних жанрів гравці в стратегії в реальному часі (RTS) демонструють вищу когнітивну гнучкість, тоді як гравці в шутери від першої особи (FPS) демонструють нижчі витрати зусиль на перемикання між задачами в роботі. Професіонали, такі як медсестри та лікарі, демонструють покращені навички прийняття рішень та оцінки ризиків завдяки тренуванням у серйозних симуляційних іграх. Старшокласники та студенти, які грають у відеоігри, демонструють кращі когнітивні здібності порівняно з їхніми однолітками, які не грають в ігри. Незважаючи на поширені уявлення, що асоціюють відеоігри виключно з розвагами і часто негативно оцінюють їх, вони можуть функціонувати як освітні інструменти. Всупереч стереотипу про геймерів як антисоціальних і нездорових людей, було доведено, що гра у відеоігри позитивно впливає на навчання, здоров'я та соціальні навички. Відеоігри, особливо рольові та стратегічні, можуть покращити навички вирішення проблем, проводячи гравців через покрокові процеси. Крім того, стратегічні ігри сприяють покращенню здатності приймати рішення. Ця робота ілюструє потенціал ігрової індустрії у покращенні навичок прийняття рішень та когнітивних навичок та закликає до подальших комплексних досліджень, щоб підтвердити і розширити ці висновки. Представлені тут аналіз та дослідження мають на меті підкреслити, що не всі ігри мають негативний вплив на гравців, а навпаки, можуть позитивно впливати на різні аспекти життя, сприяючи навчанню, зміцнюючи здоров'я та розвиваючи соціальні навички. Об’єкт дослідження – процес інтелектуального прийняття рішень. Мета дипломної роботи – підвищення ефективності прийняття рішень в критичних ситуаціях шляхом залучення навчально-ігрових систем. Метод дослідження – розробка моделі оцінки рівня навичок та знань надання першої допомоги та дій в критичних ситуаціях з використанням навчально-ігрового квізу.
Video games serve as a platform for the development of human cognitive skills, influencing various relevant subcategories of the cognitive. Learning through video games has been shown to improve mental skills such as perception, attention control, and decision making. Across genres, real-time strategy (RTS) players show higher cognitive flexibility, while first-person shooter (FPS) players show lower effort expenditure when switching between tasks at work. Professionals such as nurses and doctors demonstrate improved decision-making and risk assessment skills through training in serious simulation games. High school and college students who play video games show better cognitive abilities compared to their peers who don't play games. Despite common perceptions that associate video games exclusively with entertainment and are often negatively evaluated, they can function as educational tools. Contrary to the stereotype of gamers as antisocial and unhealthy, playing video games has been shown to have positive effects on learning, health and social skills. Video games, especially role-playing and strategy games, can improve problem-solving skills by guiding players through step-by-step processes. In addition, strategic games contribute to the improvement of decision-making abilities. This work illustrates the potential of the gaming industry to improve decision-making and cognitive skills and calls for further comprehensive research to confirm and extend these findings. The analysis and research presented here aim to highlight that not all games have a negative effect on players, but on the contrary, can have a positive effect on various aspects of life, promoting learning, improving health and developing social skills. The object of research is the process of intellectual decision-making. The aim of the thesis is to increase the efficiency of decision-making in critical situations by involving educational and game systems. The research method is the development of a model for assessing the level of skills and knowledge of providing first aid and actions in critical situations using an educational and game quiz.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проєкту: д.т.н., професор Писарчук Олексій Олександрович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63311
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри інженерії програмного забезпечення

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФКПІ_2023_121_Свідло Є.К.pdf3.67 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.