Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63292
Назва: Методика проектування сервіс-орієнтованих застосунків, використовуючи ігровий рушій Unity3D
Інші назви: Approach of service-oriented applications design using Unity3D game engine
Автори: Бездітний, В`ячеслав Миколайович
Bezditnyi, Viacheslav
Ключові слова: кваліфікаційна робота
qualifying work
дипломна робота
graduate work
архітектура застосунків
application architecture
ігровий застосунок
game application
застосування паттерну
pattern application
Дата публікації: гру-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Бездітний В. М. Методика проектування сервіс-орієнтованих застосунків, використовуючи ігровий рушій Unity3D. - Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Інженерія програмного забезпечення». - Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 77 с.
Короткий огляд (реферат): Сучасна ігрова індустрія постійно розвивається, пропонуючи все більш складні та інноваційні рішення у створенні ігрових додатків. Одним із ключових аспектів ефективного розроблення ігор є вибір архітектури, яка забезпечує гнучкість, масштабованість та легкість у підтримці коду. У цьому контексті з'являється необхідність дослідження та аналізу патернів проектування, які можуть бути застосовані у середовищі Unity3D – одному з найпопулярніших ігрових рушіїв сучасності. Об’єктом дослідження є процес проектування сервіс-орієнтованих застосунків за допомогою ігрового рушія Unity3D. Предметом дослідження є фундаментальні методи та засоби та розробки сервіс-орієнтованих застосунків. Метою роботи є розробка методики проектування сервіс орієнтованих застосунків, яка дозволить створити гнучку та масштабовану архітектуру застосунку.
The modern game industry is constantly developing, offering more and more complex and innovative solutions in the creation of game applications. One of the key aspects of effective game development is choosing an architecture that provides flexibility, scalability, and ease of code maintainability. In this context, there is a need to research and analyze design patterns that can be applied in the Unity3D environment - one of the most popular game engines today. The object of research is the process of designing service-oriented applications using the Unity3D game engine. The subject of research is fundamental methods and tools and development of service-oriented applications. The purpose of the work is to develop a methodology for designing service-oriented applications, which will allow creating a flexible and scalable application architecture.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проєкту: д.т.н., професор Чебанюк Олена Вікторівна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63292
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри інженерії програмного забезпечення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФКПІ_2023_121_Бездітний В.М.pdf2.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.