Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63260
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКажан, Катерина Іванівна-
dc.date.accessioned2024-04-29T06:44:34Z-
dc.date.available2024-04-29T06:44:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКажан К.І. Ризик орієнтований підхід до вибору режимів експлуатації повітряних суден системи міської повітряної мобільності. – Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Цивільна безпека». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 116 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63260-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 26 – Цивільна безпека, спеціальність 263 «Цивільна безпека», освітньо-професійна програма «Техногенна та промислова безпека в транспортній галузі» Керівник проекту: д.т.н., професор Третьяков Олег Вальтеровичuk_UA
dc.description.abstractПроривні технології в авіаперевезеннях приносять численні переваги, але можуть формувати додаткові ризики, які можуть уповільнювати їх впровадження як за рахунок технологічних викликів, так і через несприйняття населенням новітніх типів ПС, що будуть асоціюватися з додатковими загрозами. Це питання важливе для всіх учасників процесу перевезень (персоналу та пасажирів) та осіб, не залучених безпосередньо в процес перевезень, але таких, що можуть постраждати від можливих аварій або надзвичайних ситуацій з ПС UAM (третя сторона). У великих містах удосконалення заходів безпеки для третьої сторони, може бути складним багатокритеріальним завданням. Поточні стандарти безпеки, які обмежуються внутрішніми вимогами до безпеки експлуатації ПС, зазвичай нехтують цим аспектом. Проте практика доводить, що велика кількість операцій в авіаперевезеннях потребує додаткових заходів для захисту населення від додаткових техногенних ризиків, пов’язаних з експлуатацією новітніх типів ПС системи UAM.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectризик третьої сторониuk_UA
dc.subjectміська повітряна мобільністьuk_UA
dc.subjectповітряне судноuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.titleРизик орієнтований підхід до вибору режимів експлуатації повітряних суден системи міської повітряної мобільностіuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри промислової та цивільної безпеки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом кажан_ALL.pdf4.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.