Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63202
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКостюк, О.С.-
dc.contributor.authorKostiuk, O.-
dc.date.accessioned2024-04-22T09:12:20Z-
dc.date.available2024-04-22T09:12:20Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationКостюк О.С. Маркетингові комунікації територіальних громад в умовах стійкого повоєнного розвитку економіки України // Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 107-109uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63202-
dc.description.abstractВажливість маркетингових комунікацій часто недооцінюють на просторах українських органів місцевого самоврядування, підприємств та організацій як державного, так і приватного сектора. Варто також зауважити, що маркетингові комунікації територіальних громад - це такий інструмент, який потрібно розробляти, залучаючи усі зацікавлені сторони: органи місцевого самоврядування, представників влади, громадського сектору, бізнесу.uk_UA
dc.description.abstractThe importance of marketing communications is often underestimated in spaces Ukrainian local self-government bodies, enterprises and organizations as public and private sector. It is also worth noting that marketing communications of territorial communities is such a tool that needs to be developed involving all interested parties: local self-government bodies, representatives of the government, public sector, business.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectповоєнний розвиток економікиuk_UA
dc.subjectбезробіттяuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectpost-war economic developmentuk_UA
dc.subjectunemploymentuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.titleМаркетингові комунікації територіальних громад в умовах стійкого повоєнного розвитку економіки Україниuk_UA
dc.title.alternativeMarketing communications of territorial communities in the conditions of sustainable post-war economic development of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Костюк О.С.pdfТези5.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.