Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63173
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКаламан, О. Б.-
dc.contributor.authorKalaman, O.-
dc.date.accessioned2024-04-19T06:49:15Z-
dc.date.available2024-04-19T06:49:15Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationКаламан О. Б. Креативний менеджмент як парадигма сучасного управління // Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 79-81uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63173-
dc.description1. Smelser S. J. Sociological Theories. International Social Science Journal. 1994. № 139. С. 1-14. 2. Donaldson L. In Successful Defense of Contingency Theory: A Routing of the Critics. Organization Studies. 1988. № 9. С. 28-32. 3. Kalaman O., Dyshkantiuk O., Vlasiuk K. Modern communication management paradigm in the hospitality industry enterprises. Економіка та суспільство. 2022. № 46. DOI: 10.32782/2524-0072/2022-46-74. 4. Schumpeter J. A. The Theory of Economic Development. Harvard University Press. 1934. Cambridge, MA. 5. Kanter R. M. The Change Masters: Corporate Entrepreneurs at Work. 1985. Counterpoint (Unwin) Paperbacks. London. 6. Collins D. Management Fads and Buzzwords: Critical-Practical Perspectives. Routledge. London. 2000. 7. Brandenburger A. M., Nalebuff B. J. The Right Game: Use Game Theory to Shape Strategy. Harvard Business Review. Jul-Aug. 1995. C. 57-71. 8. Каламан О. Б., Мандрикін Д. В. Феномен лідерства як механізм управління організаційною поведінкою. Економічний простір. 2021. № 175. С. 65-68.uk_UA
dc.description.abstractҐрунтуючись на дослідженнях, проведених у різних країнах світу, ми розуміємо, що сучасне трактування організаційної ефективності обмежене історичними припущеннями та моделями. В останні десятиліття спостерігалися різні спроби продемонструвати кризу, що закликала до переосмислення організаційної теорії. Різні критичні голоси щодо кризи організаційної теорії включають посилання на відсутність «певної моделі гуманізації», необхідної для пояснення її соціологічних та контекстуальних елементівuk_UA
dc.description.abstractBased on research conducted in different countries of the world, we we understand that the modern interpretation of organizational effectiveness is limited historical assumptions and models. In recent decades have been observed various attempts to demonstrate a crisis calling for rethinking organizational theory. Different critical voices on the crisis of organizational theory include references to the lack of "a certain model of humanization" necessary for explanation of its sociological and contextual elementsuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectкреативний менеджментuk_UA
dc.subjectуправління підприємствамиuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectcreative managementuk_UA
dc.subjectmanagement of enterprisesuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.titleКреативний менеджмент як парадигма сучасного управлінняuk_UA
dc.title.alternativeCreative management as a paradigm of modern managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Каламан О. Б.pdfТези5.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.