Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62478
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБульбук, Анастасія Ігорівна-
dc.date.accessioned2024-03-01T12:09:48Z-
dc.date.available2024-03-01T12:09:48Z-
dc.date.issued2023-12-27-
dc.identifier.citationБульбук А.І. Удосконалення міжнародної маркетингової діяльності підприємства в умовах глобалізації (на прикладі ТОВ «Нова пошта»). - Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 075 "Маркетинг". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 104 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62478-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractНа сьогоднішній день на багатьох міжнародних ринках послуг, а особливо у наданні поштових послуг склалася ситуація жорсткої конкурентної боротьби за споживача, в таких умовах маркетингова політика набуває особливого значення оскільки виконує функції навігатора в бурхливих водах сучасного бізнесу і одночасно каналом двостороннього зв’язку між компаніями та споживачами. Ринки поштових послуг стрімко розвиваються, споживчий попит має тенденції до змін, впроваджуються нові цифрові сервіси, змінюється соціальна, транспортно- логістична інфраструктура, що спонукає до пошуку сучасних підходів щодо управління маркетинговою діяльністю суб’єктів міжнародних ринків поштових послуг. Реальні передумови змін, що зумовлюють необхідність модернізації підходів до управління маркетингової діяльності, полягають також у пришвидшені змін зовнішньо-економічного середовища. Концентрування уваги компаній на споживчому попиті та моніторинг позицій конкурентів, гнучка адаптація до мінливих ринкових умов є необхідними умовами для досягнення самодостатності та його самофінансування в ринкових умовах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectпоштові послугиuk_UA
dc.subjectміжнародна діяльністьuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleУдосконалення міжнародної маркетингової діяльності підприємства в умовах глобалізації (на прикладі ТОВ «Нова пошта»)uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бульбук.pdfДипломна робота2.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.