Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62380
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мерізонцев, Владлен Олегович | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-19T07:53:16Z | - |
dc.date.available | 2024-02-19T07:53:16Z | - |
dc.date.issued | 2024-02-12 | - |
dc.identifier.citation | Мерізонцев В.О. Протиобліднювальна система літака Ан-178. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістр спеціальності 173 "Авіоніка". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 70 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62380 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри авіоніки, Краснов Володимир Михайлович | uk_UA |
dc.description.abstract | Система запобігання обмерзанню або система запобігання утворення льоду створюється для того, аби запобігти налипанню атмосферного льоду на поверхнях літака (особливо передніх кромках), таких як крила, пропелери, лопаті несучого гвинта, забірниках повітря двигуна і інших системах, які контролюють середовище. Якщо лід здатен утворити налипання, що матиме значну товщину, він може змінити форму профілю і керуючих поверхонь, зменшуючи ефективність, вплинути на системи контролю або змінити характеристики керованості літака. Системи захисту від льоду запобігають його утворенню, або дозволяють літаку розтопити лід, перш ніж він виросте до небезпечної товщини. Аварії від обмерзання літаків виникають при поєднанні декількох факторів: збільшення ваги, збільшення опору, зменшення або втрати підйомної сили, і зменшення або втрати тяги від накопичення льоду на планері, аеродинамічних профілях, пропелерах (якщо вони є) і на крилах, в залежності від типу льоду який утворюється (паморозь чи чистий лід, та ін.), що залежить від специфічних метеорологічних умов. Також обмерзання може викликати зниження потужності при утворенні льоду на системі забору повітря (турбіни чи поршневого двигуна), або локально в системі подачі палива в двигуні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | літак | uk_UA |
dc.subject | авіоніка | uk_UA |
dc.subject | Ан-178 | uk_UA |
dc.subject | технічне обслуговування | uk_UA |
dc.subject | розробка принципової схеми | uk_UA |
dc.subject | блок комутації | uk_UA |
dc.subject | авіаційний персонал | uk_UA |
dc.title | Протиобліднювальна система літака Ан-178 | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2023_173_Мерізонцев В.О..pdf | 1.7 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.