Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61973
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМирошниченко, Ганна Борисівна-
dc.contributor.authorЧернишов, Олександр Юрійович-
dc.contributor.authorMuroshnuchenko, Ganna Borusivna-
dc.contributor.authorChernushov, Oleksandr Yuriyovuch-
dc.date.accessioned2024-01-12T12:56:22Z-
dc.date.available2024-01-12T12:56:22Z-
dc.date.issued2023-04-06-
dc.identifier.citationМирошниченко Г.Б., Чернишов О.Ю. Kорпоративна культура як інструмент підвищення ефективності діяльності підприємницьких структур: теоретичний аспект / Г.Б. Мирошниченко, О.Ю. Чернишов // Проблеми та перспективи підприємницьких структур за умов нестійких процесів розвитку економіки: Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції. - Національний авіаційний університет. - К, 6 квітня 2023, 221с. - С. 14-17uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61973-
dc.description1. Грєсь Є.Ю., Язвінська Н.В. Особливості формування корпоративної культури на підприємстві. 2014. URL: https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/14144/1/2014_5_Gres%20Yazvinska.pdf 2. Місюра О.В. Корпоративна культура як інструмент управління в контексті підвищення ефективності діяльності бізнес-організації. Всеукраїнська наук. конференція студентів та молодих вчених (із зарубіжною участю) «Актуальні проблеми розвитку менеджменту, фінансів та фінансової науки: ідеї та їх впровадження», ДВНЗ. Покровськ. 2020. С. 108-111. 3. Овсянюк-Бердадіна О. Ф. Соціальне підприємництво: опорний конспект. Тернопіль: Вектор, 2021. 74 с.2022. № 25. С. 64-68. URL: https://doi.org/10.32782/2415-3583/25.10 ( дата звернення 28.03.2023) 4. Мирошниченко Г. Б., Марина А. С. Організаційно-економічний механізм забезпечення розвитку соціального підприємства. Підприємництво та інновації, 2022. № 25. С. 64-68. URL: https://doi.org/10.32782/2415-3583/25.10 ( дата звернення 28.03.2023)uk_UA
dc.description.abstractВикористання технологій корпоративної культури в діяльності підприємницьких структур, на сучасному етапі розвитку економіки та суспільства обумовлено ринковими умовами функціонування підприємств. Формування корпоративної культури є одним з перспективних і необхідних напрямків, оскільки вона може позитивно вплинути на досягнення бізнес-цілей та збільшити конкурентоспроможність підприємницької структурuk_UA
dc.description.abstractThe use of technologies of corporate culture is in activity of enterprise structures, on the modern stage of development of economy and society conditioned by the market conditions of functioning of enterprises. Forming of corporate culture is one of perspective and necessary directions, as she can positively influence on the achievement of business-aims and increase the competitiveness of enterprise structuruk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.subjectгарантуванняuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjecteconomyuk_UA
dc.subjectguaranteeinguk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.titleKорпоративна культура як інструмент підвищення ефективності діяльності підприємницьких структур: теоретичний аспектuk_UA
dc.title.alternativeCorporate culture as instrument of increase of efficiency of activity of enterprise structures : theoretical aspectuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.subject.udcУДК: 330:656.7 (043)uk_UA
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри економіки та бізнес-технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
викладач 2.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.