Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61806
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRohozhyna, Nina-
dc.contributor.authorРогожина, Ніна Олексіївна-
dc.date.accessioned2024-01-03T08:01:06Z-
dc.date.available2024-01-03T08:01:06Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.citationRohozhyna N. Impact damage of carbon fibre reinforced plastics. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2023. - 78 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61806-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Шевченко Олег Анатолійовичuk_UA
dc.description.abstractIn this work impact damage assessment of carbon fibre reinforced plastics with different filler type was conducted, damage resistant filler type was determined, low velocity impact was simulated using the specialized software, for the first time material damage relaxation was determined over a weekly period. In the research part of the work, experimental and numerical analysis methods such as Abaqus/Explicit software modelling, simulation and strength assessment were used for damage assessment and performance of carbon fibre reinforced plastics after low-velocity impact. The results of this work can be used in production of carbon fibre reinforced plastic components in areas susceptible to impacts across various industries, the investigation of carbon fibre reinforced plastics damage relaxation will help facilitate periodic inspections scheduling to detect barely visible damages resulting from impacts.uk_UA
dc.description.abstractВ роботі були встановлені кількісні параметри пошкоджень вуглепластикових зразків з різним типом наповнювача при низькошвидкісному ударі, встановлено більш ударостійкий тип наповнювача, проведене моделювання ударних пошкоджень модельних зразків за допомогою програмного забезпечення забезпечення, вперше досліджена релаксація пошкодження матеріалу за тижневий термін. В дослідницькій частині роботи для аналізу пошкоджень вуглепластиків при низькошвидкісному ударі були використані експериментальні та чисельні методи з використанням експериментальної установки для випробувань на удар та програмного забезпечення Abaqus/Exp licit для моделювання та аналізу низькошвидкісного удару. Результати цієї роботи можуть бути використані проєктуванні та виробництві деталей з вуглепластиків в місцях можливих ударних дій для різних галузей, вивчення релаксації вуглепластиків дозволить планувати терміни періодичних оглядів для виявлення ледь видимих пошкоджень від ударів.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectcomposite materialsuk_UA
dc.subjectCFRPuk_UA
dc.subjectdamage resistanceuk_UA
dc.subjectdrop weight impact testuk_UA
dc.subjectlow velocity impact testinguk_UA
dc.subjectimpact simulationuk_UA
dc.subjectstress relaxationuk_UA
dc.subjectbarely visible impact damageuk_UA
dc.subjectкомпозиційні матеріалиuk_UA
dc.subjectвуглепластикuk_UA
dc.subjectстійкість до пошкодженьuk_UA
dc.subjectвипробування на ударuk_UA
dc.subjectнизькошвидкісний ударuk_UA
dc.subjectмоделювання ударуuk_UA
dc.subjectрелаксація матеріалуuk_UA
dc.subjectледь видиме ударне пошкодженняuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleImpact damage of carbon fibre reinforced plasticsuk_UA
dc.title.alternativeУдарні пошкодження армованих вуглецевим волокном пластиківuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2023_134_RohozhynaNO.pdfMaster Thesis2.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.