Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61487
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШвець, Аліна Валентинівна-
dc.contributor.authorРемесленнікова, В.О.-
dc.contributor.authorМарченко, Д.Р.-
dc.contributor.authorShvets, Alina-
dc.contributor.authorRemeslennikova, V.O.-
dc.contributor.authorMarchenko, D.R.-
dc.date.accessioned2023-11-23T14:01:18Z-
dc.date.available2023-11-23T14:01:18Z-
dc.date.issued2023-10-27-
dc.identifier.citationШвець А.В., Ремесленнікова В.О., Марченко Д.Р. Аналіз існуючих автоматизованих систем обслуговування клієнтів банківської сфери на ринку України // Проблеми підготовки професійних кадрів з логістики в умовах глобального конкурентного середовища: Збірник доповідей ХХI Міжнародної науково-практичної конференції. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. С. 491-499.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61487-
dc.description1. Гребенюк, Н. В. Стратегічне управління банком в контексті трансформації банківської системи України. – дисер. на здоб. наук. ступ. канд. екон. наук (доктора філософії) за спеціальністю 08.00.08 «Гроші, фінанси і кредит». – Сумський державний університет, Суми, 2018. 2. Завадська, Д.В. Перспективи використання стратегії CRM (customerrelationshipmanagement) на ринку банківських послуг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/bitstream.pdf. 3. Топ-10 CRM-систем, якими користуються українські інтернет-магазини [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://translate.google.com/?hl=uk&sl=ru&tl=uk&text.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано сучасні системи обслуговування клієнтів у банківському секторі на ринку України. Оцінено їх можливості і переваги. Розглянуто перспективи використання кращих платформ управління взаємовідносинами з клієнтами для банківської галузі.uk_UA
dc.description.abstractModern customer service systems in the banking sector on the Ukrainian market have been analyzed. Their capabilities and advantages are evaluated. Prospects for using the best customer relationship management platforms for the banking industry are considered.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectбанківська сфераuk_UA
dc.subjectавтоматизовані системи обслуговуванняuk_UA
dc.subjectCRM-системаuk_UA
dc.subjectbanking sectoruk_UA
dc.subjectautomated service systemsuk_UA
dc.subjectсustomer relationship managementuk_UA
dc.titleАналіз існуючих автоматизованих систем обслуговування клієнтів банківської сфери на ринку Україниuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of existing automated customer service systems in the banking sector in the Ukrainian marketuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc336.7:338.246.025.2uk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри логістики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Швець А.В., Ремесленнікова В.О., Марченко Д.Р. 491-499.pdfШвець А.В., Ремесленнікова В.О., Марченко Д.Р.293.77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.