Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61288
Назва: | Особливості впливу танцювальної терапії на розвиток комунікації підлітків |
Автори: | Главінська, Еліна Сергіївна Кокарєва, Анжеліка Миколаївна |
Ключові слова: | танцювальна терапія підлітки арттерапія комунікативні навички розвиток комунікації |
Дата публікації: | 4-кві-2023 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Главінська Е.С., Кокарєва А.М. Особливості впливу танцювальної терапії на розвиток комунікації підлітків // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 04-07 квітня 2023 р.) / [ред. кол.: Н.В.Ладогубець, А.М.Кокарєва та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2023. – С.293-295 |
Короткий огляд (реферат): | Однією з ключових концепцій Нової української школи є комунікативна, а отже розвиток комунікації є першочерговим пріоритетом сучасної освіти. Комунікативні навички можна розвивати протягом життя, однак формуються вони починаючи з раннього дитинства і завершуючи підлітковим віком розвитку людини. Часто проблеми з комунікацією супроводжуються тілесною скутістю та напругою. Саме для подолання такого роду складнощів танцювальна терапія є підходящим методом арт-терапії. |
Опис: | 1. Савченко О.Я. Дидактика початкової освіти: підручн.. К. : Грамота, 2012. 504 с. 2. Сосіна В. Місце танцювально-рухової терапії у системі навчання студентів. «Теоретико-методологічні, медико-біологічні аспекти хореографії та спорті» упорядник О. Плахотнюк. Львів : СПОЛОМ, 2016. С. 68-70. 3. Хіля А.В. Арт-терапія як обʼєкт наукового дослідження у працях зарубіжних та вітчизняних вчених. Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал [внесений до Переліку наукових фахових видань України з педагогічних наук та до міжнародної наукометричної бази INDEXCOPERNICUS]. Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. № 5 (59). С. 394-405. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61288 |
Розташовується у зібраннях: | Політ. Психологічний вимір професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ГЛАВІНСЬКА_293-295.pdf | 692.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.