Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60765
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorVasylchenko, V'yacheslav-
dc.contributor.authorВасильченко, В'ячеслав Миколайовиx-
dc.date.accessioned2023-08-31T07:57:59Z-
dc.date.available2023-08-31T07:57:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationVasyl’chenko V. M. Language deviations in an advertising communications // Proceeding of The Fourteenth International Scientific Conference "AVIA-2019" April 23-25, 2019. – Р. 31.12–31.15.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60765-
dc.descriptionReferences: 1. Гасаненко Н. А. Как оценить эффективность рекламной кампании // Маркетинговые исследования: Сб. ст. по теории и практике маркетинговых исследований. – Х. : Студцентр, 2001. – С. 323–328. 2. Засурский Я. Н. Реклама в информационном и культурном пространстве России // Вестник Московского университета. Сер. 10. Журналистика. – 2002. – № 3. – С. 3–4. 31.14 3. Зелінська О. І. Лінгвальна характеристика українського рекламного тексту: автореф. дис. на здобуття наук ступеня канд філол. наук 10.02.01 «Українська мова» О. І. Зелінська – Харків. 2002. – 17 с. 4. Іванченко Р. Г. Текст у рекламі / Р. Г. Іванченко. – Режим доступу: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=49 5. Лиса Н. С. Структурні та лінгвопрагматичні особливості рекламного знака (на матеріалі англомовної реклами): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Львівський національний ун-т ім. І.Франка. – Львів, 2003. – 18 с. 6. Покровська О. А. Ритмічно організовані рекламні тексти на українському телебаченні / О. А. Покровська // Питання літературознавства. – 2003. – Вип. 10. – С. 169–171. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2003_10_43. 7. Порпуліт О. Прийоми створення мовної гри в рекламному тексті // О. Порпуліт. – Режим доступу: http://linguistics.kspu.edu/webfm_send/1653 8. Таран О. Сленгізми в рекламі / О. Таран // Культура слова. – 2013. – Вип. 78. – С. 118–124. 9. Федотова Л. Н. Реклама в обществе: каков эффект? // Социологические исследования. – 1996. – № 10. – С. 71–76. 10. Чернюх Л. Д. Теоретичні аспекти дослідження реклами (на матеріалі словацької та української мов) // Компаративні дослідження слов‟янських мов і літератур. – 20111. – Вип. 15. – С. 281–287. 11. Чернюх Л. Мовна гра в словацьких рекламних текстах / Мова і суспільство. – 2013. – Випуск 4. – С. 226–238. – Режим доступу: http://sociolinguistics.lnu.edu.ua/ua/issues/04/26.pdf 12. Чудовська-Кандиба І. А. Соціокультурні виміри рекламних практик = The sociocultural dimensions of advertising practices : монографія / Ірина Чудовська-Кандиба. – К. : КІС ; Студія «Нова сторінка», 2010. – 444 с. 13. Шарманова Н. М. Поліфункціональність рекламних кліше в новітній медіакомунікації / Н. М. Шарманова // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. – 2012. – Вип. 8. – С. 283–293. 14. Швець А. І. Особливості здійснення рекламних комунікацій / А. І. Швець // Інноваційна економіка. – 2013. – № 7. – С. 198 –200. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_7_47 15. Шерковин Ю. А. Возможные сопутствующие эффекты массовых информационных процессов и их социально-психологическая значимость//Прикладные проблемы социальной психологии. – М. : Наука, 1983. – С. 254–273.uk_UA
dc.description.abstractThe role and place of advertising in the life of society is considered. It has been established that advertising has entered the national culture. The main principle underlying advertising is defined. The negative trend in linguistic errors was analyzed language plan of advertising activity.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто роль та місце реклами в житті соціуму. Констатовано входження реклами до національної культури. Визначено головний принцип, покладений в основу реклами. Проаналізовано негативну тенденцію щодо лінгвальних помилок у мовному плані рекламної діяльності.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.subjectinfluenceuk_UA
dc.subjectpurchaseuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectкупівляuk_UA
dc.titleLanguage deviations in an advertising communicationsuk_UA
dc.title.alternativeМовні девіації в рекламній комунікаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc811.161.2‟27uk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференціЇ (тези доповідей) кафедри журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6090-77007414954-1-PB.pdfarticle577.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.