Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60408
Название: | Analyzing the impact of Samsung`s marketing campaigns on brand awareness and consumer behavior in Ukraine |
Другие названия: | Аналіз впливу маркетингових кампаній Samsung на впізнаваність бренду та поведінка споживачів в Україні |
Авторы: | Shvets, Maksym Oleksandrovych Щвець, Максим Олександрович |
Ключевые слова: | digital marketing brand awareness TV market marketing consumer behavior competition market forecast potential graduate work цифровий маркетинг впізнаваність бренду телеринок маркетинг поведінка споживача конкуренція ринок прогнозування потенціал дипломна робота |
Дата публикации: | 24-июн-2023 |
Издательство: | National Aviation University |
Краткий осмотр (реферат): | In the conditions of a market economy, in-depth knowledge and the ability to skillfully use tools of influence on the market that is formed on it acquire special importance for the successful operation of enterprises. In today's economy, in which advertising and marketing budgets are increasingly being cut, the use of digital marketing is increasing. Digital marketing provides wide opportunities for the provision of goods or services: a variety of formats, the possibility of clear orientation, the possibility of detailed analysis of an advertising campaign, the speed of making changes, starting and stopping advertising fingers, a huge variability of tests, personalized appeal, feedback from users, work with opinion leaders on the Internet, the possibility of remarketing, working with lost customers. All these provisions are undeniable advantages and determine the relevance of using digital marketing in modern economic conditions.
The number of Internet users in the world increased to 4.54 billion, which is 7% more than last year (+ 298 million new users compared to January 2022 data). In the last year 2020, there were 3.80 billion social media users in the world, the social media audience grew by 9% compared to 2022 (that's 321 million new users for the year). В умовах ринкової економіки особливого значення для успішної діяльності підприємств набувають глибокі знання та вміння вміло використовувати інструменти впливу на ринок, що на ньому формується. У сучасній економіці, в якій рекламні та маркетингові бюджети все більше скорочуються, використання цифрового маркетингу зростає. Цифровий маркетинг надає широкі можливості для надання товарів чи послуг: різноманітність форматів, можливість чіткого орієнтування, можливість детального аналізу рекламної кампанії, швидкість внесення змін, запуск і зупинка рекламних пальців, величезна варіативність тести, персоналізоване звернення, зворотний зв'язок з користувачами, робота з лідерами думок в Інтернеті, можливість ремаркетингу, робота з втраченими клієнтами. Усі ці положення є незаперечними перевагами та визначають актуальність використання цифрового маркетингу в сучасних економічних умовах. Кількість інтернет-користувачів у світі зросла до 4,54 млрд, що на 7% більше, ніж минулого року (+ 298 млн нових користувачів порівняно з даними січня 2022 року). У минулому 2020 році у світі було 3,80 мільярда користувачів соціальних мереж, аудиторія соціальних мереж зросла на 9% порівняно з 2022 роком (це 321 мільйони нових користувачів за рік). |
Описание: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60408 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Щвець_дипломна_робота.pdf | Дипломна робота | 892.16 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.