Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60397
Название: | Digital marketing and features of its implementation in the bank |
Другие названия: | Цифровий маркетинг та особливості його впровадження в банку |
Авторы: | Molchanov, Timofey Serhiyovych Молчанов, Тимофій Сергійович |
Ключевые слова: | marketing marketing activities banking marketing digital marketing banking products and services market digitalization financial technology Internet banking маркетинг маркетингова діяльність банківський маркетинг цифровий маркетинг ринок банківських продуктів і послуг цифровізація фінансові технології Інтернет-банкінг graduate work дипломна робота |
Дата публикации: | 24-июн-2023 |
Издательство: | National Aviation University |
Краткий осмотр (реферат): | In modern economic conditions and dynamic and often contradictory changes of the modern market of banking services in our country, every private or state bank strives to achieve maximum satisfaction of the demands of existing and potential clients on mutually beneficial terms for all stakeholders.
To achieve this goal, the use of a complex of marketing tools is necessary, which objectively requires comprehensive research of all theoretical and practical aspects of banking marketing and the banking sector of the economy.
Thus, in modern highly competitive market conditions, it is not enough for a bank to develop a new quality product or service, set an optimal price for it, and choose effective distribution channels. Due to the development of internet banking and changes in mobile phone usage paradigms, more attention is being paid to the marketing communication policy in enterprise management. In this case, the company's marketing communication system aims to inform, persuade, remind consumers about its product, support its sales, and create a positive image of the bank. У сучасних економічних умовах та динамічних і часто суперечливих змінах сучасного ринку банківських послуг нашої країни кожен приватний чи державний банк прагне досягти максимального задоволення потреб наявних і потенційних клієнтів на взаємовигідних умовах для всіх зацікавлених сторін. Для досягнення поставленої мети необхідним є використання комплексу маркетингових інструментів, що об’єктивно вимагає комплексного дослідження всіх теоретичних і практичних аспектів банківського маркетингу та банківського сектору економіки. Таким чином, в сучасних умовах жорсткої конкуренції на ринку банку недостатньо розробити новий якісний продукт чи послугу, встановити на нього оптимальну ціну та вибрати ефективні канали збуту. У зв’язку з розвитком інтернет-банкінгу та зміною парадигм використання мобільного телефону все більше уваги в управлінні підприємством приділяється маркетинговій комунікаційній політиці. У цьому випадку система маркетингових комунікацій підприємства спрямована на інформування, переконання, нагадування споживачам про свій продукт, підтримку його продажів, створення позитивного іміджу банку. |
Описание: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60397 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Молчанов_дипломна_робота.pdf | Дипломна робота | 796.25 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.