Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60141
Название: Дослідження рекламної діяльності пивоварні «Zeman»
Авторы: Донський, Богдан Юрійович
Ключевые слова: реклама
рекламна діяльність
ефективність реклами
ринок пива
пивоварня
канали рекламної діяльності
дипломна робота
Дата публикации: 19-июн-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): На сучасному етапі розвитку соціально-економічних процесів в Україні стрімкого розвитку набувають маркетингові механізми просування на ринок, серед яких одним із ключових є реклама. Добре продумана маркетингова стратегія компанії може кардинально вплинути на позицію компанії на ринку і місце, яке вона займає по відношенню до своїх конкурентів. Тому підвищення конкурентоспроможності є пріоритетом для бізнесу. Компанії, які не використовують рекламу, йдуть з ринку через нездатність конкурувати. Розвиток маркетингової діяльності в цілому та реклами зокрема в Україні знаходиться лише на початковій стадії, а тому потребує подальших досліджень і створює актуальність для пошуку нових шляхів удосконалення рекламної діяльності підприємств. В основу дослідження покладено робочу гіпотезу про вплив рекламної діяльності компанії на кількість продажів і довіру до бренду, а в кінцевому підсумку – на підвищення прибутковості компанії.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60141
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Донський_дипломна_робота.pdfДипломна робота399.41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.