Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60141
Title: Дослідження рекламної діяльності пивоварні «Zeman»
Authors: Донський, Богдан Юрійович
Keywords: реклама
рекламна діяльність
ефективність реклами
ринок пива
пивоварня
канали рекламної діяльності
дипломна робота
Issue Date: 19-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: На сучасному етапі розвитку соціально-економічних процесів в Україні стрімкого розвитку набувають маркетингові механізми просування на ринок, серед яких одним із ключових є реклама. Добре продумана маркетингова стратегія компанії може кардинально вплинути на позицію компанії на ринку і місце, яке вона займає по відношенню до своїх конкурентів. Тому підвищення конкурентоспроможності є пріоритетом для бізнесу. Компанії, які не використовують рекламу, йдуть з ринку через нездатність конкурувати. Розвиток маркетингової діяльності в цілому та реклами зокрема в Україні знаходиться лише на початковій стадії, а тому потребує подальших досліджень і створює актуальність для пошуку нових шляхів удосконалення рекламної діяльності підприємств. В основу дослідження покладено робочу гіпотезу про вплив рекламної діяльності компанії на кількість продажів і довіру до бренду, а в кінцевому підсумку – на підвищення прибутковості компанії.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60141
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Донський_дипломна_робота.pdfДипломна робота399.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.