Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60095
Title: Розробка рекламної кампанії із просування продукції в умовах цифровізації
Authors: Кондакова, Юлія Олегівна
Keywords: цифрова реклама
Інтернет-маркетинг
рекламна кампанія
цифровізація
просування
дипломна робота
Issue Date: 22-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Діджиталізація ринку докорінно змінила спосіб ведення бізнесу, особливо у сфері маркетингу. В епоху стрімкого технологічного прогресу та мінливої поведінки споживачів розробка ефективних рекламних кампаній має вирішальне значення для того, щоб бізнес залишався конкурентоспроможним та процвітав. Ця кваліфікаційна робота має на меті дослідити розробку рекламної кампанії для просування товарів в умовах діджиталізації на прикладі компанії Amazon. Значення цієї кваліфікаційної роботи полягає в тому, що вона є внеском у сферу маркетингових досліджень в епоху цифрових технологій. Оскільки діджиталізація продовжує змінювати бізнес-ландшафт, розуміння того, як ефективно рекламувати продукцію в цьому контексті, стає першорядним. Традиційні методи реклами руйнуються, і потрібні нові підходи, щоб привернути увагу цифрових споживачів. Аналізуючи та порівнюючи існуючі рішення, стає очевидним, що існує потреба в подальшому вивченні та дослідженні цієї сфери. Ця кваліфікаційна робота має на меті задовольнити цю потребу та надати уявлення про розробку успішних рекламних кампаній в епоху цифрових технологій.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60095
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кондакова_дипломна_робота.pdfДипломна робота895.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.