Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60095
Назва: Розробка рекламної кампанії із просування продукції в умовах цифровізації
Автори: Кондакова, Юлія Олегівна
Ключові слова: цифрова реклама
Інтернет-маркетинг
рекламна кампанія
цифровізація
просування
дипломна робота
Дата публікації: 22-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Діджиталізація ринку докорінно змінила спосіб ведення бізнесу, особливо у сфері маркетингу. В епоху стрімкого технологічного прогресу та мінливої поведінки споживачів розробка ефективних рекламних кампаній має вирішальне значення для того, щоб бізнес залишався конкурентоспроможним та процвітав. Ця кваліфікаційна робота має на меті дослідити розробку рекламної кампанії для просування товарів в умовах діджиталізації на прикладі компанії Amazon. Значення цієї кваліфікаційної роботи полягає в тому, що вона є внеском у сферу маркетингових досліджень в епоху цифрових технологій. Оскільки діджиталізація продовжує змінювати бізнес-ландшафт, розуміння того, як ефективно рекламувати продукцію в цьому контексті, стає першорядним. Традиційні методи реклами руйнуються, і потрібні нові підходи, щоб привернути увагу цифрових споживачів. Аналізуючи та порівнюючи існуючі рішення, стає очевидним, що існує потреба в подальшому вивченні та дослідженні цієї сфери. Ця кваліфікаційна робота має на меті задовольнити цю потребу та надати уявлення про розробку успішних рекламних кампаній в епоху цифрових технологій.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60095
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кондакова_дипломна_робота.pdfДипломна робота895.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.