Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60092
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКурмаз, Сергій Володимирович-
dc.date.accessioned2023-06-30T11:22:18Z-
dc.date.available2023-06-30T11:22:18Z-
dc.date.issued2023-06-19-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60092-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractТема кваліфікаційної роботи є актуальною, адже в умовах підвищеної конкуренції підприємства змушені адаптуватися до змінних умов для здійснення діяльності на ринку, тим паче, в умовах війни. За допомогою впровадження різних маркетингових комунікацій це може бути реалізовано. Для того, щоб підприємство залишалося конкурентним та життє здатним на ринку, необхідно використовувати різні інструменти комунікації. Поняття маркетингових комунікацій та комунікаційної політики було досліджено такими вченими як:Ч. Кулі, П. Сміт, К. Беррі та А. Пулфорд, К. Черрі, А.П. Панфілов та Ю.В.Косенко, Т. Гобан-Кляс, Ф. Котлер, Примак Т.В. Не дивлячись на різноманітність визначень, що існують в науковому полі, всі вчені мають спільну думку щодо значення процесу комунікації, як процесу передачі певної інформації або її обміну, в якому беруть участь певна кількість учасників, які можуть бути представлені як організації, або персони. Процес комунікації, який являє собою процес обміну інформацією виступає основою комунікаційної політики. Процес обміну інформацією включає наступні елементи: відправник, отримувач, зміст повідомлення (інформація, яку необхідно надіслати/донести отримувачу) та зворотній зв’язок. Таким чином, основою комунікаційної політики виступає процес комунікації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectаналітикаuk_UA
dc.subjectінструменти комунікаційної політикиuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleАналіз комунікаційної політики підприємства (на прикладі ТОВ "АТБ-маркет")uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Курмаз_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.