Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60087
Title: Розробка діджитал маркетингової стратегії рекламної агенції «Webtris»
Authors: Токар, Юрій Ігорович
Keywords: стратегія
діджитал
маркетингова стратегія
діджитал маркетинг
рекламна агенція
дипломна робота
Issue Date: 22-Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: 10 років тому практично будь-які заходи щодо залучення клієнтів через Інтернет приносили результати. Можна було періодично працювати з «Google Ads» або «Яндекс.Дірект», запускаючи рекламні кампанії та отримувати заявки. Іноді, достатньо було оптимізувати сайт та закупити посилання, як можна було опинитися в топі результатів пошукової видачі. Якомусь бізнесу достатньо було завести групу в соціальній мережі та зайняти частку онлайн-ринку, заробляючи через «Вконтакті». Сьогодні у сегментах B2B та B2C такий неструктурований підхід вже не працює. Коли вводиться бізнес в Інтернет, необхідно чітко уявляти цілі, як цього досягти і коли чекати на перші результати, щоб скоригувати початкові плани. Без опрацьованої маркетингової діджитал-стратегії можна втратити час та кошти. Поки безсистемно намагатись використати канали залучення трафіку, конкуренти отримуватимуть ліди та збільшуватимуть продажі.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60087
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Токар_дипломна_робота.pdfДипломна робота479.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.