Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60084
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРадійчук, Ярослав Вікторович-
dc.date.accessioned2023-06-30T11:10:53Z-
dc.date.available2023-06-30T11:10:53Z-
dc.date.issued2023-06-20-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60084-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractСьогодні інформація пронизує всі сфери діяльності сучасного суспільства в цілому і окремої людини зокрема. Можна стверджувати, що інформація становить основу світосприйняття людини, її поведінки, реакції на дії, події і факти. Тенденція до зростання ролі інформації в житті суспільства забезпечує і рівень розвитку держави. За допомогою її накопичення держава має можливість існувати і розвиватися, що навіть зумовлює підвищену увагу на концентрацію інформаційних ресурсів, наявних в різних сферах. У сучасних ринкових умовах функціонування бізнесу стикається зі зростаючою конкуренцією, постійною потребою в технологічних інноваціях, а також змінами в інформаційному та правовому середовищі. Це впливає на діяльність підприємницьких структур, на ускладнення процесу управління і, як наслідок, необхідність мати таку економічну інформацію, яка дозволить керівництву швидко і адекватно реагувати на ринкові зміни. У таких умовах важливо відзначити зростаючу вагу інформаційного забезпечення у процесі керування фінансово-господарською діяльністю та підвищення якості бухгалтерської інформації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectаналіз різних стратегійuk_UA
dc.subjectаналіз маркетингових дослідженьuk_UA
dc.subjectнапрями розвиткуuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectаналіз досліджень автоматизованих системuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleАналіз використання інформаційних технологій в глобальному маркетингу (на прикладі компанії "Google")uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Радійчук_дипломна_робота.pdfДипломна робота939.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.