Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60081
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРезнік, Євгенія Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-06-30T11:07:17Z-
dc.date.available2023-06-30T11:07:17Z-
dc.date.issued2023-06-20-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60081-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractПолітика просування продукції в системі маркетингу є однією з ключових складових успіху будь-якого бізнесу, що включає в себе низку стратегій і тактик, спрямованих на ефективне просування товарів або послуг на ринку. Особливо це стає актуальним в складних умовах, в яких зараз опинилися українські підприємства. Нестабільна політична та економічна ситуація в країні, що виникла у результаті агресії з боку росії, руйнування підприємств та інфраструктури призвели до концентрації зусиль підприємців на тому, щоб залишитися на ринку та отримувати прибуток. Харчова промисловість у сучасних умовах є однією з найважливіших галузей, від якої залежить продовольча стабільність в країні. У зв’язку з військовим станом підприємства харчової промисловості стикаються з рядом викликів. Однією з першочергових задач для підприємств цієї галузі є знаходження шляхів покращення своєї діяльності. Це може включати в себе вдосконалення виробничих процесів, підвищення якості продукції, використання ефективних методів управління, введення інноваційних технологій та виробничих практик. Крім того, підприємства повинні активно працювати над розширенням асортименту продукції, враховуючи змінювані уподобання споживачів і ринкові тенденції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectомніканальна комунікаціяuk_UA
dc.subjectринок ковбасних виробівuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleДослідження політики просування продукції підприємства на ринку ковбасних виробівuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Резнік_дипломна_робота.pdfДипломна робота431.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.