Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60081
Назва: Дослідження політики просування продукції підприємства на ринку ковбасних виробів
Автори: Резнік, Євгенія Сергіївна
Ключові слова: просування
маркетингові комунікації
цифровий маркетинг
омніканальна комунікація
ринок ковбасних виробів
дипломна робота
Дата публікації: 20-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Політика просування продукції в системі маркетингу є однією з ключових складових успіху будь-якого бізнесу, що включає в себе низку стратегій і тактик, спрямованих на ефективне просування товарів або послуг на ринку. Особливо це стає актуальним в складних умовах, в яких зараз опинилися українські підприємства. Нестабільна політична та економічна ситуація в країні, що виникла у результаті агресії з боку росії, руйнування підприємств та інфраструктури призвели до концентрації зусиль підприємців на тому, щоб залишитися на ринку та отримувати прибуток. Харчова промисловість у сучасних умовах є однією з найважливіших галузей, від якої залежить продовольча стабільність в країні. У зв’язку з військовим станом підприємства харчової промисловості стикаються з рядом викликів. Однією з першочергових задач для підприємств цієї галузі є знаходження шляхів покращення своєї діяльності. Це може включати в себе вдосконалення виробничих процесів, підвищення якості продукції, використання ефективних методів управління, введення інноваційних технологій та виробничих практик. Крім того, підприємства повинні активно працювати над розширенням асортименту продукції, враховуючи змінювані уподобання споживачів і ринкові тенденції.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60081
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Резнік_дипломна_робота.pdfДипломна робота431.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.