Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60079
Назва: Особливості використання територіального маркетингу в концепції розвитку регіону (на прикладі Київської області)
Автори: Сілік, Артем Віталійович
Ключові слова: територіальний маркетинг
розвиток регіону
комунікативна політика
аналіз діяльності
пропозиції
дипломна робота
Дата публікації: 20-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Територіальний маркетинг є дієвим інструментом в концепції розвитку регіонів України, який спрямований на підвищення привабливості території не тільки для проживання, а й для інвестиції, туризму, при чому на першому місці має бути задоволення потреб мешканців території в громадських благах, товарах та послугах. Територіальний маркетинг має забезпечувати вирішення проблем стійкого розвитку території, її привабливості та конкурентоспроможності, розвитку партнерства зі всіма учасниками соціально-економічних відносин. Інструменти територіального маркетингу мають активно використовуватись в концепції розвитку регіонів, саме тому тема дослідження є актуальною для Київської області. Для дослідження особливостей використання територіального маркетингу в концепції розвитку регіону була обрана Київська область, яка є областю у північній частині України і є цікавою для дослідження.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60079
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сілік_дипломна_робота.pdfДипломна робота357.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.