Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60077
Title: Напрямки інноваційного забезпечення системи маркетингу підприємства (на прикладі АТ «Універсал Банк»)
Authors: Ткачук, Мілена Вячеславівна
Keywords: маркетингова стратегія
інноваційне забезпечення
стратегічний маркетинг
інноваційний продукт
діджиталізація
дипломна робота
Issue Date: 21-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Актуальність теми обумовлена тим, що маркетинг є стратегічною функцією для будь-якого підприємства, інновації в цій сфері стають необхідністю для успішного конкурування на ринку. Розвиток інформаційних технологій, діджиталізація та зростаючий вплив Інтернету змінюють споживчі звички та поведінку клієнтів. Сучасні споживачі є більш інформованими та вимогливими і очікують від компаній персоналізованого підходу та унікальних пропозицій. Маркетингові інновації дозволяють компаніям адаптуватися до цих змін і використовувати нові канали комунікації та методи просування продукції. Маркетингові стратегії, які були успішними в минулому, можуть втратити свою ефективність у мінливому світі. Маркетингові інновації допомагають компаніям йти в ногу з часом, адаптуватися до нових тенденцій і задовольняти зростаючі потреби своїх клієнтів. Мета роботи полягає у дослідженні та розробці інноваційних підходів, які можуть покращити ефективність маркетингової системи в конкретному підприємстві - АТ «Універсал Банк».
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60077
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ткачук_дипломна_робота.pdfДипломна робота747.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.