Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60076
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФілімонова, Ніна Федорівна-
dc.date.accessioned2023-06-30T11:02:02Z-
dc.date.available2023-06-30T11:02:02Z-
dc.date.issued2023-06-21-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60076-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractСтаном на сьогодення всі керівники провідних компаній розуміють необхідність та цінність розробки стратегічного плану розвитку компанії, що включає проведення різноманітних маркетингових досліджень. Проведення таких досліджень з метою розробки маркетингової стратегії дозволяє підприємству знайти свою цільову аудиторію та стати лідером на ринку. Розробка та впровадження власної "стратегії поведінки" на ринку дозволяє підприємству ефективно розвиватись. Стратегічне планування рекламних кампаній дозволяє контролювати бюджет на рекламу та збільшувати ефективність рекламних заходів. Внаслідок цього компанія виділяється серед конкурентів і збільшує свою привабливість для потенційних споживачів. У цьому дослідженні буде проведений аналіз сучасного стану гемблінгового ринку та особливостей просування послуг на ньому. В світі наразі, після пандемії, спостерігається розвиток споживчих підприємств на ринку, на новому рівні, де конкуренція зростає, і необхідно зробити більше зусиль, щоб утримати свої позиції. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та виявлення нових потенційних сегментів аудиторії підприємтсва ТОВ «Outerteam».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectсегментуванняuk_UA
dc.subjectаналіз споживачівuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleДослідження цільової аудиторії підприємства споживчого ринкуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Філімонова_дипломна_робота.pdfДипломна робота369.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.