Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60074
Назва: Аналіз маркетингових комунікацій компанії «Фокстрот» в умовах цифрового ринку
Автори: Філіппова, Тетяна Сергіївна
Ключові слова: комунікації
Інтернет
Фокстрот
персоналізація
глобалізація
електронний маркетинг
інструменти комунікацій
елементи комунікацій
ритейл
дипломна робота
Дата публікації: 21-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми проявляється в тому, що зараз іде стрімкий розвиток технологій, Інтернет стає більш доступним. Матеріальні можливості українців до початку війни зростали, так само як і рівень освіченості населення. IT-галузь активно набирає обертів і має високий попит в Україні. Відбувається глобалізація, чиїм наслідком виступає поява Інтернет-комунікацій. Пандемія Covid-19 пришвидшила перехід бізнесу в цифровий простір. Нові реалії диктують умови та тренди ринку, тому компанії мусять швидко пристосовуватися, враховуючи всі внутрішні та зовнішні фактори. Інтернет надав таку можливість, пропонуючи нові та інноваційні інструменти просування та комунікацій з цільовою аудиторією. Компанії виділили нові завдання – підтримати лояльність споживачів, знайти інструменти впливу, не допустити сильного падіння продажів тощо. Такі завдання змусили бізнес шукати як нові, так і інноваційні інструменти комунікацій зі своєю аудиторією. Саме завдяки Інтернету, бізнес може активно вести комунікації з цільовою аудиторією та використовувати широкий спектр інструментів для просування. Окрім коронавірусу, в Україні з’явився ще один фактор, який прискорив перехід бізнесу до Інтернет-просторі – повномасштабне вторгнення рф на початку 2022 року. Вибухнув тренд на українське, з’явився активний ситуативний маркетинг і поширена корпоративна соціальна відповідальність у вигляді благодійних заходів і волонтерства. Все це поширюється в мережі Інтернет, допомагаючи підвищити імідж і репутацію компанії серед користувачів і потенційних покупців.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60074
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Філіппова_дипломна_робота.pdfДипломна робота625.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.