Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60074
Title: Аналіз маркетингових комунікацій компанії «Фокстрот» в умовах цифрового ринку
Authors: Філіппова, Тетяна Сергіївна
Keywords: комунікації
Інтернет
Фокстрот
персоналізація
глобалізація
електронний маркетинг
інструменти комунікацій
елементи комунікацій
ритейл
дипломна робота
Issue Date: 21-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Актуальність теми проявляється в тому, що зараз іде стрімкий розвиток технологій, Інтернет стає більш доступним. Матеріальні можливості українців до початку війни зростали, так само як і рівень освіченості населення. IT-галузь активно набирає обертів і має високий попит в Україні. Відбувається глобалізація, чиїм наслідком виступає поява Інтернет-комунікацій. Пандемія Covid-19 пришвидшила перехід бізнесу в цифровий простір. Нові реалії диктують умови та тренди ринку, тому компанії мусять швидко пристосовуватися, враховуючи всі внутрішні та зовнішні фактори. Інтернет надав таку можливість, пропонуючи нові та інноваційні інструменти просування та комунікацій з цільовою аудиторією. Компанії виділили нові завдання – підтримати лояльність споживачів, знайти інструменти впливу, не допустити сильного падіння продажів тощо. Такі завдання змусили бізнес шукати як нові, так і інноваційні інструменти комунікацій зі своєю аудиторією. Саме завдяки Інтернету, бізнес може активно вести комунікації з цільовою аудиторією та використовувати широкий спектр інструментів для просування. Окрім коронавірусу, в Україні з’явився ще один фактор, який прискорив перехід бізнесу до Інтернет-просторі – повномасштабне вторгнення рф на початку 2022 року. Вибухнув тренд на українське, з’явився активний ситуативний маркетинг і поширена корпоративна соціальна відповідальність у вигляді благодійних заходів і волонтерства. Все це поширюється в мережі Інтернет, допомагаючи підвищити імідж і репутацію компанії серед користувачів і потенційних покупців.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60074
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Філіппова_дипломна_робота.pdfДипломна робота625.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.