Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60072
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШовкова, Дар'я Андріївна-
dc.date.accessioned2023-06-30T11:00:35Z-
dc.date.available2023-06-30T11:00:35Z-
dc.date.issued2023-06-21-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60072-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОцінка рівня конкурентоспроможності товару є найважливішою передумовою комерційного успіху підприємств, що функціонують на засадах маркетингу. Для виживання в ринкових умовах вітчизняні підприємства повинні виробляти лише те, що має стійкий попит на ринку. В іншому випадку, в сучасних умовах господарювання підприємствам гарантовані такі проблеми: переповнені склади, неплатежі, відсутність оборотних коштів на закупівлю сировини та матеріалів, зупинення виробництва. Багато вітчизняних підприємств сьогодні вирішують саме ці проблеми. В умовах високої насиченості товарних ринків, перевищення на них пропозиції над попитом кожен товаровиробник та продавець змушений вести жорстку боротьбу за перевагу споживача. Багато товарів одночасно пропонують однакові або різні способи задоволення однієї і тієї ж потреби покупця на рівних або незначно змінних цінових умовах. У цій ситуації перевага споживача надається товару, який у маркетингу визначається як конкурентоспроможний.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleМаркетингове дослідження конкурентоспроможності продукції ТОВ «МК «Галичина»uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шовкова_дипломна_робота.pdfДипломна робота674.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.