Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60072
Title: Маркетингове дослідження конкурентоспроможності продукції ТОВ «МК «Галичина»
Authors: Шовкова, Дар'я Андріївна
Keywords: конкурентоспроможність
конкурентоспроможність підприємства
конкурентоспроможність продукції
маркетингова діяльність
оцінка
маркетингові комунікації
просування
маркетингова стратегія
дипломна робота
Issue Date: 21-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Оцінка рівня конкурентоспроможності товару є найважливішою передумовою комерційного успіху підприємств, що функціонують на засадах маркетингу. Для виживання в ринкових умовах вітчизняні підприємства повинні виробляти лише те, що має стійкий попит на ринку. В іншому випадку, в сучасних умовах господарювання підприємствам гарантовані такі проблеми: переповнені склади, неплатежі, відсутність оборотних коштів на закупівлю сировини та матеріалів, зупинення виробництва. Багато вітчизняних підприємств сьогодні вирішують саме ці проблеми. В умовах високої насиченості товарних ринків, перевищення на них пропозиції над попитом кожен товаровиробник та продавець змушений вести жорстку боротьбу за перевагу споживача. Багато товарів одночасно пропонують однакові або різні способи задоволення однієї і тієї ж потреби покупця на рівних або незначно змінних цінових умовах. У цій ситуації перевага споживача надається товару, який у маркетингу визначається як конкурентоспроможний.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60072
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шовкова_дипломна_робота.pdfДипломна робота674.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.